Blås Alarm!

Så fint att man nästan blir tårögd

Röda Analens Armé

En soldat i uniform kommer ridande med storm
Vårtig lem han heter Sven han är homo & inkontinent
Han har svår diarré men det gör ingenting till attack
Med organisk krigföring
Med kateter där bak och blöjor där fram han står naken
I snöstorm och spelar på kam

Han är vanskapt och krum han har elefant pung han är
Släkt med spenat han är homosoldat i den Röda Analens Armé
Blås alarm svullen tarm här behövs ett lavemang
Om igen stackars Sven han har blodstockning i sin lem

Om han får som han vill, vill han bli general
Och få äta sig mätt på potatisskal
Han har senap och tonfisk som deodorant sitt porslinsöga
Har han belånat som pant
Han har klumpfot och svullbuk och missbildad qk
Han äter hundbajs på fat han är homosoldat i den Röda Analens Armé

Symfoni på stomi jag kan spela på min tarm store tid vilket glid
Man blir fin med margarin
General min anal har vunnit pris och fått pokal
Se på mej en lakej i den Röda Analens Armé

Jag är 200 år och jag föddes igår jag har epilepsi
Och blir buren på bår han har blöja och napp när han går på patrull
Och han smyger till ladugården och tar sig ett knull
Han är avlad för sent kan ej prata rent han är luder privat han är
Homosoldat i den Röda Analens Armé…

Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

Ett svar to “Blås Alarm!”

  1. Du är ett namn Says:

    Du är en kommentar

Kommentera

